martes, 21 de abril de 2009

El misterio de la canica


Nois i noies de Can Pixa!

Crec que per fi hem trobat la resposta a un dels grans misteris de la humanitat: "la-misteriosa-canica-que-el-vecino-de-arriba-echa-a-rodar-por-la-noche".

Jo mai l'he sentit, però em consta que alguns de vosaltres l'heu patit (i ho patiu encara).

En aquest enllaç llegireu la resposta al misteri que ha trobat un blogger:

http://www.taringa.net/posts/offtopic/1418792/El-misterio-de-la-canica-en-los-edificios.html

Si més no, té més sentit això que no que els yayos del pis de dalt es posin a jugar a la petanca a les 4 de la matinada.

No creieu?

2 comentarios:

Markitus dijo...

precisament parlava d'aixó fa un temps amb la meva germana; ja tenim la resposta.

Ara el dubte que tinc es el soroll que feia (nimfomanies apart) el meu ex-vei... : Si eren les canonades TELA MARINERA; aquell pis deu tenir canonades de diametre 300 com a mínim! hu haveu vist??? Si no eren les canonades... que cony eren aquells CANICOTES????

Maribel dijo...

Bolas de petanca? Bolas chinas? Una bolsa de quicos un poco duros? Su ojo de cristal?